خانه / شیر اهرمی / فروش عمده شیر اهرمی با بهترین کیفیت و قیمت در بازار تهران و کرج

فروش عمده شیر اهرمی با بهترین کیفیت و قیمت در بازار تهران و کرج

فروش عمده شیر اهرمی با بهترین کیفیت و قیمت در بازار تهران و کرج با توجه به نوع و طرح و رنگ بندی و مدل و آلیاژ مواد اولیه قیمت گذاری می شود.

آیا میدانید کدام استان بیشترین شیرآلات بهداشتی را تولید میکند؟

فروش عمده شیر اهرمی با بهترین کیفیت و قیمت

شیرآلات بهداشتی اهرمی ساخت ایران دارای مشتریان و خریداران بزرگی در کشورهای عربی و کشورهای آسیای جنوب شرقی می باشند; اما در داخل کشور استان های تهران، البرز و استان خراسان و آذربایجان جزء بزرگ ترین تولید کنندگان شیر اهرمی کشور می‌باشند که حجم عمده ای از محصولات تولید‌شده را به خود اختصاص می‌دهند.

آیا میدانید معیار قیمت‌گذاری انواع عمده شیر اهرمی چه می باشد؟

  1. تولید کننده شیر اهرمی: از آنجایی که شیرآلات بهداشتی دارای تنوع زیادی در حین تولید می باشد بایستی خرید عمده خود را از تولید کننده معتبر شیرآلات اهرمی انجام داد تا از کیفیت شیر اهرمی خریداری شده اطمینان حاصل نمایید.
  2. کیفیت شیرآلات اهرمی: همانگونه که اشاره شد شیرآلات بهداشتی دارای حساسیت های زیادی نسبت به مواد اولیه دارد که تاثیر مستقیمی بر کیفیت شیرآلات بهداشتی تولید شده دارد.
  3. وزن شرآلات اهرمی: اندازه و وزن شیرآلات ساختمانی بنابر تولید متغیر می باشد.هرچه وزن شیرآلات بهداشتی سنگین تر باشد به قیمت آن افزوده می شود لذا شیرآلات بزرگ تر و سنگین تر دارای قیمت بالاتری می باشند.
  4. حجم خرید عمده شیرآلات بهداشتی: هرچه میزان خرید شیرآلات بهداشتی توسط خریدار بیشتر باشد می تواند از تخفیف های بیشتری برخوردار شود که همین موضوع باعث به صرفه بودن خرید عمده شیر اهرمی میشود.

فروش عمده شیر اهرمی با بهترین قیمت در بازار

قیمت شیرآلات اهرمی عمده در تهران:

شیرآلات بهداشتی اهرمی با توجه به نوع ، وزن و طرح و مدل ، رنگبندی و وزن آن دارای قیمت های متنوعی می باشد که قیمت عمده انواع شیرآلات بهداشتی ساختمانی توسط برندهای بزرگ و شرکت‌های تولید کننده شیر اهرمی مختلف نظیر شرکت کایران به فروش میرسد.

جهت خرید عمده شیر اهرمی در مدل های متنوع می توانید با گروه تولید کنندگان که شماره تماسشان در سایت درج می باشد تماس بگیرید.

جهت فروش و خريد عمده اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مدیر فروش: کیوان خزایی
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09120495574
آدرس تلگرام: Kairanco@
شماره واتساپ: 989120495574
آدرس سايت: www.faucetshop.ir
پست الکترونيکي: cairangroup@gmail.com

درباره‌ی Kairan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *