خانه / دست کامل شیرآلات / فروش عمده شیرآلات بهداشتی در طرح ها و رنگ بندی مختلف

فروش عمده شیرآلات بهداشتی در طرح ها و رنگ بندی مختلف

فروش عمده شیرآلات بهداشتی در طرح ها و رنگ بندی مختلف و بسیار متنوع تولید می شود توسط کارخانه و به صورت مستقیم در سراسر کشور پخش و به فروش میرسد.

مشخصات و طرح ها و مدل های شیرآلات ساختمانی

فروش عمده شیرآلات بهداشتی در رنگ بندی مختلف

طرح های جدید انواع شیرالات بهداشتی و ساختمانی  اعم از :

  • طرح های مدرن شیرآلات
  • مدل های فانتزی
  • مدل های کلاسیک

رنگ های متنوع شیرآلات اهرمی

  • شیرآلات رنگ کروم:  یکی از محبوبترین و با قدمت ترین رنگ ها در بازار رنگ کروم می باشد. این رنگ خاص ترین نوع آبکاری و پرداخت را دارد و دارای بالاترین کیفیت لعاب کاری نیز مختص این طرحهای رنگ کروم است. همه ی تولید کننده گان شیرآلات بهداشتی کارهای دارای رنگ کروم نیز هستند و قیمت گذاری را نیز بر اساس همین محصولات انجام میدهند.
  • شیرآلات ساختمانی سفید رنگ: کیفیت شیرآلات بهداشتی سفید رنگ بسیار بالا می باشد. این مدل شیرآلات بهداشتی امروزه طرفداران بسیارزیادی پیدا کرده است.
  • شیرآلات مات طلایی و شیرآلات طلایی: این مدل های لوکس دارای بیشترین قیمت در بین انواع رنگ ها می باشند و نمونه های طلایی مات نیز بالاترین قیمت را در بین محصولات با رنگ طلایی دارا هستند. مدل های طلایی مات هم زیبایی بسیار زیادی دارند و هم باتوجه به اینکه رنگ مات دارند قطرات آب را نمایان نمی کنند، از این جهت طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.
  • سایر رنگ ها: رنگ شیرآلات رزگلد، رنگ شیرآلات استیل مات، رنگ زیتونی شیرآلات و غیره که همگی رنگ های موجو در بازار هستند،و تنوع طراحی این محصولات به مانند رنگ های ذکر شده بسیار بالاست.
  • فروش عمده شیرآلات بهداشتی در طرح های مختلف

مشاوره عمده شیر اهرمی

گروه بازرگانی کایران جهت تسهیل و دسترسی آسان خریدارانبه فروش عمده شیرآلات بهداشتی به تولید کنندگان و خریداران عمده شیرآلات شرایطی را فراهم نموده است که از طریق اینترنت و سایت های معتبر اقدام به خرید ارزان قیمت شیرآلات اهرمی نمایند.

نمایندگی های پخش و فروش در سراسر کشور آمادگی ارائه خدمات به خریداران بوده و مدیریت فروش نیز جهت ارائه اطلاعات و خدمات خرید و فروش شیرآلات ساختمانی با یک تماس یا پیامک در دسترس می باشد.

جهت فروش و خريد عمده اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مدیر فروش: کیوان خزایی
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09120495574
آدرس تلگرام: Kairanco@
شماره واتساپ: 989120495574
آدرس سايت: www.faucetshop.ir
پست الکترونيکي: cairangroup@gmail.com

درباره‌ی Kairan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *