خانه / شیرآلات بهداشتی / قیمت عمده شیرآلات ساختمانی ارزان و با کیفیت

قیمت عمده شیرآلات ساختمانی ارزان و با کیفیت

قیمت عمده شیرآلات ساختمانی ارزان و با کیفیت در ایران از گروه کایران به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان انواع شیرآلات بهداشتی در کشور شناخته می‌شود که نه تنها در بازار داخلی بلکه در بازارهای منطقه محصولات خود را به فروش می رساند.

پخش شیرآلات ساختمانی در ایران

قیمت عمده شیرآلات ارزان

پخش و قیمت عمده شیرآلات ساختمانی در ایران عموماً توسط نمایندگی های پخش لوازم ساختمانی انجام می شود; البته در بازارهای شیرآلات در کشور نیز می توان از این محصولات خریداری نمود اما عموماً دسترسی به بازارهای خرید از طریق نمایندگی فروش شرکتها و یا دفتر مرکزی این کارخانجات آسان تر به نظر می رسد.

سفارش مستقیم شیرآلات اهرمی از کایران به طرق مختلفی از جمله خرید مستقیم از کارخانه، نمایندگی های آن، خرید از تولید کنندگان و خرید از بازرگانان قابل انجام است; هر کدام از این روشها دارای مزایا و معایبی هستند که قبلا به آن پرداخته شده است.

آیا میدانید برای خرید مستقیم شیرآلات بهداشتی باید چه نکاتی را مد نظر قرار داد:

  1. کیفیت: کیفیت شیرآلات اهرمی که شامل رنگ و مدل و طرح و دیزاین تولید شده می باشد; عامل بسیار مهمی جهت نرخ گذاری در بازار محسوب می شود. هر چه دارای اندازه های بزرگتر و سنگین تر باشند مرغوبتر محسوب شده و صنایع ساختمانی خریدار آن می باشد; و هر چه ابعاد و اندازه های سبک ‌تر باشد از قیمت کمتری برخوردار می باشد.
  2. حجم خرید: حجم خرید تاثیر بسیار زیادی در نرخ‌گذاری دارد; هر چه حجم خرید خریدار بیشتر باشد می‌تواند قیمت های پایین تری را درخواست نموده و حتی شرایط مناسبی را برای فروشنده در نظر بگیرد .
  3. محل تحویل خریدار: خریدار بایستی محل تحویل سفارش خود را مشخص کند تا فروشنده بر اساس آن بتواند قیمت تمام شده خود را اعلام نماید.
  4. کسورات قانونی: در سفارش شیرآلات بایستی از فروشنده شرایط کسورات قانونی را که شامل مالیات ،مالیات بر ارزش افزوده و هزینه بارنامه و بیمه کالا درخواست شود تا ابهامی برای خریدار وجود نداشته باشد.

قیمت عمده شیرآلات با کیفیت

شماره کارخانه شیرآلات ساختمانی

همکاران ما  که شماره های تماس آنها در دسترس عموم بوده و در وب سایت درج شده است می‌توانند در شناسایی شرکتهای پخش شیرآلات بهداشتی به مخاطبین عزیز کمک نموده و اطلاعات لازم را به صورت رایگان در اختیارشان قرار دهند.

مشاورین ما که به صورت تخصصی در حوزه شیرآلات بهداشتی در حال فعالیت هستند; می توانند کمک‌های شایانی را در زمینه های فوق به همکاران ارائه نمایند.

جهت فروش و خريد عمده اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مدیر فروش: کیوان خزایی
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09120495574
آدرس تلگرام: Kairanco@
شماره واتساپ: 989120495574
آدرس سايت: www.faucetshop.ir
پست الکترونيکي: cairangroup@gmail.com

درباره‌ی Kairan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *