خانه / شیرآلات بهداشتی / فروش و عرضه انواع دست شیرآلات بهداشتی و ساختمانی و صنعتی

فروش و عرضه انواع دست شیرآلات بهداشتی و ساختمانی و صنعتی

در صورتی که به دنبال فروش و عرضه انواع دست شیرآلات بهداشتی و یا صنعتی با قیمت ارزان و کیفیت خوب جهت مصرف و فروش در نمایندگی ها و یا صادرات هستید ، این شیرآلات به صورت عمده توسط تولید کنندگان و کارخانه ها مستقیماً عرضه و به فروش می‌رسد.

 

آیا می توان شیرآلات بهداشتی ساختمانی عمده را از هر مرکزی خرید نمود؟

با توجه به سواستفاده خیلی از دلالان واسطه های غیرقانونی در بازار گزارش‌های متعدد مبنی بر سوء استفاده آنها از خریداران عمده گزارش می شود؛ در هنگام خرید خود اطلاعات لازم و اعتبار فروشنده را مورد بررسی قرار دهید.

سعی کنید به صورت مستقیم از فروشندگان و نمایندگی های معتبر اقدام به خرید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی و یا صنعتی مورد نیاز خود نمایید.

فروش دست شیرآلات بهداشتی

فروش و عرضه انواع دست شیرآلات بهداشتی و ساختمانی یا صنعتی:

در صورتی که قصد خرید شیرآلات بهداشتی ساختمانی و یا صنعتی را به صورت عمده دارید و قصد دارید تا به صورت مستقیم و با کمترین قیمت اقدام به خرید نمایید بهتر است از مراکز فروش گروه بازرگانی کایران که دارای نمایندگی های معتبر و مویرگی در سراسر کشور هستند اقدام نمایید.

شیرآلات بهداشتی ساختمانی و یا صنعتی به ویژه شیر دستشویی و شیر ظرفشویی ، دست کامل شیرآلات بهداشتی ، شیرآلات حمام و وان و بیده و شیرآلات توالت و میکسر و شلنگی  را می‌توانید از نمایندگیهای فروش ما که در سراسر شهرها و استانهای کشور حضور دارند هستند خرید نمایید.

جهت فروش و خريد عمده اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مدیر فروش: کیوان خزایی
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09120495574
آدرس تلگرام: Kairanco@
شماره واتساپ: 989120495574
آدرس سايت: www.faucetshop.ir
پست الکترونيکي: cairangroup@gmail.com

درباره‌ی Kairan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *